sierpnia 23, 2017

Miejsce idealne na wyciszenie



Mam słabość do wszelkiego rodzaju oranżerii, szklarni, ogrodów zimowych i przeszklonych tarasów. Tam, gdzie jest dużo zieleni i światła, tam jestem i ja :) Jakiś czas temu pojawił się już post na podobny temat, czyli jak wykorzystać kwiaty i rośliny w domu. Jeżeli jeszcze go nie widzieliście to koniecznie to nadróbcie! :)

W miejscu jak to czas wydaję się płynąć wolniej. Można niespiesznie wypić filiżankę herbaty lub poczytać książkę. Sama myśl o przebywaniu w tym cichym miejscu, w otoczeniu roślin, ze słońcem zaglądającym do środka ze wszystkich stron działa na mnie odprężająco. A jeśli takie miejsce jest dodatkowo przytulnie urządzone, to czego chcieć więcej?

 

A Wam podobają się takie miejsca?
ZAPRASZAM NA FANPAGE!

39 komentarzy:

  1. Ale cudne miejsce :) chciałbym cos takiego miec kiedys u siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. bajeczne zdjęcia! również uwielbiam takie klimaty. ostatnio w Ikei (chyba) zakupiłam sobie mini szklarnię i posiałam w niej lawendę :) służy jako bardzo fajna dekoracja pokoju :) pozdrawiam!
    http://etnopsyche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne miejsca. Z chęcią poczytałabym w nich książkę, nawet pouczyłabym się =D
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsca :) świetne miejsca do relaksu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie oranżerie rzeczywiście wyglądają cudownie, ale jak sobie pomyślę ile pracy trzeba włożyć w to, aby tak wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jak tu pięknie! Bardzo bym chciała mieć taką szklanię.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się taka szklarnia w przyszłości! Pięknie to wygląda :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. *__* Przecudne <3
    Aż sama chciałabym mieć takie miejsce ;))
    Pozdrawiam :**

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. oj też mi się coś takiego bardzo podoba, ale niestety trzeba mieć gdzie taką oranżerię "postawić"

    zapraszam do siebie :)

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne miejsca! Chciałabym się teraz znaleźć w jednym z nich.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowne miejsce ! Zakochałam się w tych zdjęciach :)

    Mam pytanie z jakich stron bierzesz zdjęcia ?

    Dzięki za komentarz i zapraszam na nowy post!!
    www.prostozszafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż za cudowne miejsca! Uwielbiam szklarnie! Już widzę siebie w takowej sesji zdjęciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. perfekcyjne miejsce!!!
    pozdrawiam i zapraszam ;))
    dopiero zaczynam blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfekcyjne miejsce do odpoczynku.

    http://madi-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne miejsca ♡

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Finally a blog i want to read! :)

    i'm following you on Blog Lovin, please follow me back :)

    Fleur

    http://itsmefleur.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy24.8.14

    Piękne zdjęcia, bardzo mi się podobają. Także uwielbiam takie miejsca, niestety, nie mam okazji ich odwiedzać. :(

    jolly-queen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie! ciekawe czy nie gorąco tam w środku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. o jej ale piękne <3

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy25.8.14

    Boskie, mogłabym mieszkać w takim miejscu :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh lovely pics :)

    Kisses
    http://www.mademoisellemode.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne inspiracje - super! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe miejsca do odpoczynku! Nic tylko tam iść i zapomnieć chociaż na chwilę o rzeczywistości :)


    justlife-jurka.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację, takie miesjca są piękne :) Dla mnie po części romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. i love gardening, nice photos!

    OdpowiedzUsuń
  26. wooow, jak tam przepięknie! ;o

    OdpowiedzUsuń
  27. jeju jak pieknie ! <3 chcialabym tam isc <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. OMG! these are so gorgeous.


    Anyway, I am now following you on GFC. Hope you can follow me too if you haven't yet.



    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM
    LIKE BEAUTYEDITER.COM ON FACEBOOK
    FOLLOW BEAUTYEDITER.COM ON BLOGLOVIN

    OdpowiedzUsuń
  29. I love these kind of gardens a lot! Wish I could own one! =)

    NEW POST on http://whattostyle.blogspot.com/

    xoxo,
    Jess

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne miejsce ; )
    Każdy musi czasem gdzieś odpocząć i pomyśleć.

    http://madeandleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie miejsca raczej nigdy nie robiły na mnie wrażenia, ale patrząc na zdjęcia, która tu pokazałaś, chyba moje zdanie na ten temat się zmieniło. Cudowne aranżacje.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mogłabym mieszkać w szklarni. Hodowałabym tam moje kaktusy i spała na poduszkach. Ahhhh :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealne miejsca *.*!

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie się wybieram do ogrodu botanicznego w Berlinie! Mam nadzieję, że będę zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  35. Na pewno będzie super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, na każdy postaram się odpowiedzieć! :)
Spam nie będzie akceptowany.

Copyright © 2017 DO YOU LIKE MY ART?